Cookievoorkeuren
InstellingenIk ga akkoord

oud-wat-kunnen-wij-voor-u-betekenen-tijdens-corona

Gepubliceerd op: 25 april 2020

Wat kunnen wij voor u betekenen tijdens Corona?                       *English below*

U bent welkom op afspraak! Bezoek ons alstublieft met maximaal één kind en twee begeleiders en zonder Corona gerelateerde klachten.

U kunt de afspraak inplannen tijdens onze reguliere openingstijden: dinsdag t/m zaterdag tussen 10 en 17uur. We zijn dan ook goed telefonisch en per email te bereiken. De winkel is zo aangepast dat we veilig kunnen werken. Er zijn gewoon speekuren orthoptie en contactlenzen.

Uiteraard nemen we de regels van het RIVM in acht.

1. Als uw kind een bril nodig heeft:

U bent welkom! U zit met uw zoon of dochter op een vaste plek achter een transparant scherm en wij leggen brillen voor u neer om te passen. De pupilafstand meten wij op veilige afstand met een speciale computer. Indien nodig dragen we bescherming.

Vaak hebben we de glazen in huis en kunnen we de bril in maximaal een uur klaar hebben. U kunt in de tussentijd een frisse neus halen buiten. Als de glazen besteld moeten worden, dan plannen we een ophaalafspraak voor u in zodra de bril klaar is.

We kunnen de bril grofweg op afstand afstellen. Mocht dit niet voldoende zijn, dan doen we er schuiftips bij zodat u tijdelijk de bril hiermee zelf strak op het hoofd kan maken. Als de situatie in ons land weer genormaliseerd is, bent u uiteraard van harte welkom om de bril alsnog perfect te laten afstellen.

2. Als u lenzen wil bestellen en/of een lensaanmeting/-controle wil?

Dat kan! Een aanmeting of controle is vanaf 11 mei weer mogelijk. Op de apparatuur zit een afscheidingsscherm en de optometrist draagt bescherming indien nodig.

Lenzen kunnen we naar u opsturen. Als u de lenzen zelf wil ophalen, wilt u dan een afspraak maken en alleen komen. Laat u het weten als u ook lenzenvloeistof erbij wilt?

3. Als er nieuwe glazen in de bestaande bril gezet moeten worden:

Dat kan! U mailt ons het nieuwe brilrecept. We bestellen de glazen en maken met u een inslijpafspraak. Het inslijpen duurt maximaal een uur. U kunt in de tussentijd een boodschap doen of wandelen. We bellen u zodra we de bril klaar is.

4. Als u een orthoptisch onderzoek (oogmeting) wil bij uw kind?

Vanaf 11 mei is er weer spreekuur en kunt u een afspraak maken. De orthoptist draagt beschermin indien nodig.

5. Als u een kapotte bril heeft?

Mailt u ons wat foto's waarop wij goed kunnen zien wat er kapot is. We laten u dan weten wat we hieraan kunnen doen.

Nog andere vragen? Bel of mail gerust: Tel: 020-6701112 Mail: eyezz@kidzz.nl

Voor onze maatregelen: KLIK HIER

PAS GOED OP ELKAAR!

_____________________________________

How we can help you during this time.

Due to the corona virus it is only possible to visit us with an appointment. Please bring only one child and only one adult may accompany the child.If you have symptoms which could be Corona related, please make an appointment later. We are available during our regular opening hours. We have adjusted the shop so we can work safe. Of course we respect the RIVM rules.

1. If your child needs glasses

You are welcome!

You are sitting behind a safety screen and we will give you the frames to try. We will measure the pupil distance using a special computer. If needed we wear protection. When the glasses are ready we make an appointment so you can pick them up.

As we cannot adjust the frame to fit like we normally do, we will try to ajust it from distance. If nessecary you get a pair of silicone ear tips free of charge. This way you can adjust the frame to fit your child yourself. Of course when we are open again normally, you can stop by and we will adjust the frame properly for you.

2. If you would like to order contact lenses or a check up.

That is possible! From the 11th of May we can make an appointment. The optometrist is wearing protection if needed.

We are able to post them to you at our expense. If you want to pick up themselves, than please make an appoinment. Also please let us know if you need solution.

3. If you need new lenses in the current frame.

E-mail us the new prescription. We will then order the lenses, when they arrive we will call you to make an appointment. You can then drop the frames off and we will fit the lenses for you while you wait outside or you can come back later in the day.

4. If your child needs an orthoptic eye test

From the 11th of May you can make an appointment. The orthoptist is wearing proper protection if needed.

5. If the glasses are broken

Send us an email with some pictures of the glasses, especially the broken part. We contact you about a solution.

For any questions please call or email us: Tel: 020 6701112 or e-mail: eyezz@kidzz.nl

For our measurese to minimize Corona virus risk: TAB HERE

BE SAFE

wolkwolkwolkwolkwolk